Stay in touch
Subscribe to our RSS!
Oh c'mon
Bookmark us!
Problemin mi var?
Buraya sorabilirsin!

Karakterler (Askerler)

0 yorum
Oyuna başladığınızda seçim yapabileceğiniz 10 temel birim tipi vardır oyunun ilerleyen aşamalarında kara iksir  ile üretilen Asker ve Kahraman gibi gelişmiş birimlere ulaşabileceksiniz.
Her birimin kendi güçlü ve zayıf yönleri vardır. Örneğin, tercih edilen bir birim, bir hedefi vardır. Bu birimlerin özelliklerini anlamak sizin için oyunda bir avantaj sağlayacaktır.

Barbar -  Muhtemelen oyunun en agresif askeridir. Barınma alanı 1'dir. Saldırıda özel bir hedefi yoktur. En yakın hedefe saldırır. Eğitim maliyeti ucuzdur ama dayanıklılığı da yüksek değildir.

Okçu - Ortalama dayanıklılığı (Hasar Puanı) vardır eğitim maliyeti barbarlara göre daha fazladır. Duvarların bir sıra arkasındaki binaları duvarları yıkmak zorunda kalmadan yok edebilir. Barınma alanı 1'dir.



GoblinOyunun en hızlı askeridir (hızı 32'dir) ve önceliği kaynaklar ve depolardır. Hızlı bir şekilde düşman ganimetini toplamanızı sağlarlar. Barınma alanı 1'dir. En yakın Kaynak Depolama veya Kaynaklara saldırır. Eğitim maliyetleri ucuzdur ama dayanıklılığı (Hasar Puanı) son derece düşüktür o yüzden düşman savunmasını iyice azaltmadan Goblinleri ortalığa salmayın.

Dev - Pek hızlı olmasa da savunmalara önce saldırması, güçlü ve dayanıklı olması açısından kullanışlıdır. Barınma alanı 5'tir. Defans yapılarını ilk hedef alırlar (yani, duvar, okçu kuleleri, toplar, havan topları vs.). Saldırılarınız ilk devler ile yapmanız düşman savunmasının onlara odaklanmasını sağlar ve böylece arkadan nispeten daha zayıf ama saldırı gücü yüksek olan askerlerinizi gönderebilirsiniz Ör: Okçular.

Duvar Kırıcı Adından da anlaşılacağı gibi duvarlara yönelir ve duvarları patlatarak sizin diğer askerlerinizin düşman köyüne geçişlerine olanak sağlar. Kendinize uygun stratejiye göre karar verip tüm ordunuzla saldırmadan önce yada saldırı sırasında da bırakabilirsiniz.

BalonDuvar yıkıcının balonlu haline de benzetilebilir. Top, havan gibi savunmalar ona ateş edemese de hasar puanı çok yüksek değildir ve okçu kulesi, sihirbaz kulesi, hava savunması, havaya ayarlanmış X-Topu gibi savunmalarla yok edilebilir. Favori hedefi savunmalardır. Barınma alanı 5'tir.

SihirbazAteş topları fırlatır ve çok büyük hasarlar verebilir fakat hasar puanı çok yüksek değildir. Barınma alanı 4'tür. En yakın hedeflere saldırır.

ŞifacıKara birimlerinin hasar puanını yükseltme özelliğine sahiptir. Orduda bulunması gerekse de hava savunmalarının yakınına bırakmak Şifacılar için tehlikeli olabilir. Barınma alanı 14'tür. Saldırı gücü yoktur. Şifacılar eğer klan kalenize bağış olarak geldi ve siz o sırada bir düşman tarafından saldırı aldıysanız, bu şifacılar zarar gören binalarınızın tekrar güç kazanmasını sağlarlar.

EjderhaUçan en güçlü birimdir. Tahmin edeceğiniz gibi ateş püskürtür. Hasar puanının fazla olması ve büyük zararlar verebilmesi açısından kullanışlıdır. Balon gibi Ejder'e de Şifacı can veremez. Barınma alanı 20'dir. Çevresindeki en yakın hedeflere saldırır.

PEKKAP.E.K.K.A.' nın ne olduğu bilinmez. Hasar puanı en yüksek normal kışla askeridir ve 6. Seviye bir altın madenini 2-3 vuruşta yok edebilir. Aşırı hızlı olmasa da gücüyle bu kaybını telafi eder. Yaylı Tuzak ona etki etmez. Barınma alanı 25'tir. Ortalama 45dk. Eğitim Maliyeti vardır, üretilmesi sabır ister. Çevresindeki en yakın hedeflere saldırır.


Birim Hasar Tipleri

0 yorum: